PPC Podcast CZ


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. A k tomu pravidelný přehled novinek a těch nejzajímavějších tipů ze světa PPC. Nový rozhovor každý měsíc, novinky každých 14 dní.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdeš zde:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?


22. Budování brandů přes Facebook s Bárou Kheler

Pro někoho jsou reklamy na Facebooku španělskou vesnicí, pro jiného nutné zlo, ale jsou lidé, kteří se na Facebooku cítí jako ryba ve vodě a naopak jen s velkým sebezapřením otvírají Google Ads účty. Jedním z takových lidí je Bára Kheler, se kterou jsme se bavili o tom, jak značky mohou vyrůst právě s pomocí Facebooku a Instagramu.

Jádrem naší diskuze byl přístup k brandingu a performance marketingu. Je brand něco, co budujete samostatně, nebo to může být vedlejší produkt výkonnostních kampaní. A jak ve finále obě větve propojit tak, aby fungovaly ve vzájemné symbióze? Co Báru přivedlo k Facebooku a jaká jsou specifika téhle reklamní sítě? Jak se naučit stavět brandové kampaně a jak vypadá spolupráce s brand managerem? A jaké pozice nesmí chybět v marketingovém týmu?

A krom toho jsme zabrousili i ke spolupráci s dalšími odborníky a k tomu, jak si najít parťáky na klikání reklam. To vše se už brzy dozvíte v nové epizodě PPC podcastu zde, nebo ve vašem podcastovém přehrávači.

Kde se podle Báry vzdělávat o FB marketingu:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?

KBN 074: Bullshity o konci 3rd party cookies, PMax, podnikatelské rady + sleva pro vás (02. 09. 2022)

PPC novinky 2. září 2022

KNB 072: Jak si poradit s inflací, jak správně nastavit Performance Max a další (05. 08. 2022)

PPC novinky 5. srpna 2022

21. Vyhodnocování a optimalizace reklamy na sociálních sítích s Milanem Cidilem

Sociální sítě jsou skvělý reklamní kanál, ale zároveň spoustě PPC specialistů způsobují bolení hlavy, když přijde na jejich vyhodnocování a srovnání s jinými kanály. Proto jsem se jim s Milanem Cidilem – zakladatelem agentur 6clickz podívali na zoubek.

Bavili jsme se o tam, jak a proč se liší konverzní data, která najdete v Analytics, reklamních systémech a vašem CRM. Proč jsou i přesto kampaně na sociálních sítích vhodné i pro čistě výkonnostní marketing a jak přistupovat k jejich vyhodnocování. Jak vám v tom můžou pomoct nástroje třetích stran. A nemohli jsme opomenout ani raketově rostoucí TikTok a jeho marketingový potenciál.

Milana a 6clickz můžete sledovat zde:

KBN 071: Nálož článků o PMax na dovolenou, conversion modelling, case study, osobní blog (8. 7. 2022)

PPC novinky 8. července 2022

KBN 070: Jaké výsledky můžete čekat na TikToku, BigQuery vs. lišta a další (24. 06. 2022)

PPC novinky 24. června 2022

20. PPC pro Saas a B2B s Tomášem Komárkem

Většina PPCčkařů – alespoň já to tak mám – pracuje převážně s klasickými eshopy, případně většími korporacemi, orientovanými na B2C. Tomu odpovídají témata konferencí a také směr vývoje nástrojů jako je Google Ads nebo Facebook. S B2B a SaaS si tak často musíte prošlapávat vlastní cesty a tak trochu improvizovat. Proto jsem rád, že jsem ve studiu mohl přivítat Tomáše Komárka, který se právě na kampaně pro SaaS zaměřuje.

Mluvili jsme o tom, jaká jsou specifika a rozdíly mezi B2B a ecommerce, ale také o tom, že tyto rozdíly nejsou tak zásadní jako rozdíly mezi jednotlivými SaaSy. Jak nastavit marketingový funnel a komunikaci napříč odděleními. Jak vyhodnocovat kvalitu leadů a jak pracovat s těmi méně kvalitními. A v neposlední řadě také o tom, co Toma vedlo k zaměření na SaaS a v čem se kariéra SaaS PPCčkaře liší od PPCčkaře, který se věnuje ecommerce.

Toma můžete sledovat zde:

KBN 068: 5 zásadních otázek PPC auditů, Ad strength, P Max po půl roce a návod na fix v GMC (27. 5. 2022)

PPC novinky 27. května 2022