22. Budování brandů přes Facebook s Bárou Kheler

Pro někoho jsou reklamy na Facebooku španělskou vesnicí, pro jiného nutné zlo, ale jsou lidé, kteří se na Facebooku cítí jako ryba ve vodě a naopak jen s velkým sebezapřením otvírají Google Ads účty. Jedním z takových lidí je Bára Kheler, se kterou jsme se bavili o tom, jak značky mohou vyrůst právě s pomocí Facebooku a Instagramu.

Jádrem naší diskuze byl přístup k brandingu a performance marketingu. Je brand něco, co budujete samostatně, nebo to může být vedlejší produkt výkonnostních kampaní. A jak ve finále obě větve propojit tak, aby fungovaly ve vzájemné symbióze? Co Báru přivedlo k Facebooku a jaká jsou specifika téhle reklamní sítě? Jak se naučit stavět brandové kampaně a jak vypadá spolupráce s brand managerem? A jaké pozice nesmí chybět v marketingovém týmu?

A krom toho jsme zabrousili i ke spolupráci s dalšími odborníky a k tomu, jak si najít parťáky na klikání reklam. To vše se už brzy dozvíte v nové epizodě PPC podcastu zde, nebo ve vašem podcastovém přehrávači.

Kde se podle Báry vzdělávat o FB marketingu:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?

Ladislav Vitouš

Napsat komentář