PPC Podcast CZ


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. A k tomu pravidelný přehled novinek a těch nejzajímavějších tipů ze světa PPC. Nový rozhovor každý měsíc, novinky každých 14 dní.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdeš zde:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?


42. Jak uhlídat kampaně a ušetřit nervy s Petrem Burešem


Proč řešit procesy a všední správu kampaní, když se chci jako PPCčkař zaměřovat na strategie a marketingový “big picture” jsme v tomto díle podcastu rozebírali s Petrem Burešem, marketingovým stratégem a jedním ze zakladatelů uLabu.

Ačkoli procesy a nastavování alertů zní jako fádní a nezajímavé téma, ponořili jsme se do toho, jaká výzva to může být a kolik času (a peněz) dokáže dobře provedená automatizace ušetřit. A kolik nervů dokáže ušetřit dobře nastavený proces. Probrali jsme ale také co konkrétně v uLabu hlídají, jak zkracují kritickou cestu, jak z kreativních výzev vytvořit analytický proces a na co si klienti při spolupráci s uLabem stěžují.

1) Odkaz na prezentaci z PPC Campu, která téma rozšiřuje:

2) Checklisty:

3) ULab můžete sledovat zde:

KBN 120: Performance vs. Brand, Brand In/Exclusions a konec jedné éry (19. 08. 2024)


PPC novinky 19. srpna 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly

KBN 119: (Ne)konec 3rd party cookies a proč není historie změn dobrým ukazatelem kvality práce (05. 08. 2024)


PPC novinky 5. srpna 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly

KBN 118: First conversion atribuce na FB, SKAGy útočí a Cart Data (22. 07. 2024)


PPC novinky 22. července 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly

KBN 117: Data z GA3 jsou definitivně pryč, proč byste neměli vylučovat redundantní KWs a další novinky (04. 07. 2024)


PPC novinky 4. července 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

41. Vedení PPCčkařů s Michalem Horňákem


Jak vypadá spokojený PPCčkař? Jak se vyhnout vyhoření? A jak zlepšit výkon kampaní, aniž byste se přihlásili do reklamního účtu? Mé pozvání přijal Michal Horňák, Head of Programmatic z agentury Effectix.

Michal začínal jako klasický PPCčkař, ale brzy povýšil na teamleadera a následně na Head of Programmatic a nyní vede několik PPC a RTB týmů u nás i na Slovensku. Co jeho práce obnáší, jak si udržet přehled, když už reklamy aktivně neklikáte, jak Effectixu funguje neomezená dovolená a jak poznat vyhořelého PPCčkaře? To vše jsme řešili v nové epizodě PPC podcastu.

Praktické odkazy:

KBN 116: Jak na kampaně s malým rozpočtem, hack tROAS a jak dnes využívat remarketing (21. 06. 2024)


PPC novinky 21. června 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

Brand vs. Performance s Milanem Formánkem

David a Goliáš, Batman a Joker, Rocky a Creed, performance a brand. Věčný souboj dobra a zla starší než lidstvo samo. A nebo je to jinak? Tomu jsme se podívali na zoubek s jedním největších českých odborníků na marketing – Milanem Formánkem.

Milan pracoval 14 let v Red Bullu a následně vedl kreativní agenturu. Je ve správní radě Czechitas, v porotě Agentury roku, Marketéra roku, Young Lions, Social Impact Award… Za 20 let pomohl 500+ organizacím na straně klienta, agentur i médií. A pak přišel do PPC Podcast CZ, aby rozbil moje představy o marketingu.

Jak najít balanc mezi brandovou a výkonnostní složkou v marketingu? Co dělat, když je PPCčkař jediným „markeťákem“ ve firmě? Jak budovat značku se shopping ads? Jak vyhodnocovat brandové metriky a nastartovat svou kreativitu? Nenechte si ujít tuhle výživnou epizodu.

Milana můžete sledovat zde:

KBN 115: Záloha dat z GA3, AB testy a kontrola nastavení Consent Mode (07. 06. 2024)


PPC novinky 7. června 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?