PPC Podcast CZ


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. Nový díl každý měsíc.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdete zde:


KBN 046: Novinky z Google Marketing Livestream, Googlí verze iOS 14 updatu a zajímavá search strategie (18. 6. 2021)

PPC novinky 18. června 2021

KBN 045: Bidování na konkurenci, měsíční budget limity a nejčastější chyby ve vyhodnocování dat (4. 6. 2021)

PPC novinky 4. června 2021

9. PPC reklama strategicky s Markétou Kabátovou

S Markétou jsme se bavili o jejím chystaném kurzu PPC reklama strategicky. A začali jsme hezky od píky: jak si strategii konkrétně představit, v čem je strategický přístup zásadní a jak nastavit komunikaci mezi agenturou a klientem tak, aby výsledek stál za to. Od strategie jsme si pak odskočili k úvahám o tom, proč je marketingový a on-line marketingový svět pořád tak oddělený, jak k tomu došlo a jak to změnit.

Jeden nejlepší tip z kurzu, že kampaně nemusí být jen výkonnostní, nebo brandové a hluboké poselství na závěr jsou už jen třešinkou na téhle našlapané epizodě.

K odběru newsletteru uLabu se můžete přihlásit na:

KBN 044: Jak rozvíjet PPC kampaně strategicky a zásadní novinka v YT analytice (21. 5. 2021)

PPC novinky 21. května 2021

KBN 043: Rozdíl mezi cookies 1. a 3. stran a co jejich zánik doopravdy znamená pro reklamu a analytiku (10. 5. 2021)

PPC novinky 10. května 2021

8. Analytika v PPC reklamě s Michalem Blažkem

S Michalem Blažkem, spolumajitelem agentury Marketing Makers jsme se bavili o ožehavém tématu, čemu všemu by měl PPCčkař rozumět, aby nebyl, dle Michalových slov, jen lepší sekretářka.

Dozvíte se, co všechno doporučuje měřit, jaké nástroje pro analytiku používá a jaký je rozdíl mezi eshopem na míru a pneuservisem. Jaké fuck-upy Michala potkaly, jak těžké je vyrovnat se s nekvalitními leady i o tom, jak fungovala kampaň s jediným klíčovým slovem.

Michala můžete sledovat na:

7. Sbírání leadů a vyhodnocování jejich relevance s Lucií Suchopárovou

Do sedmé epizody podcastu jsem si pozval PPC specialistku z Tastu, Lucii Suchopárovou. Probrali jsme, jak přistupuje ke sběru leadů, jaké kanály a strategie používá a hlavně, jak v Tastu vyhodnocují relevanci leadů a jak s nimi dál pracují při optimalizaci reklamy.

Probrali jsme také, jak se proaktivitou dostat na svou vysněnou pracovní pozici, v čem je Seznam lepší než Google a jaký bude Lucčin příští malířský projekt.

Lucii můžete sledovat na:

6. O shodách klíčových slov a zániku modifikátoru volné shody s Jakubem Kaplanem

Zánik volné modifikované shody, respektive její sloučení s frázovou shodou se blíží, a tak jsme tomuhle tématu věnovali i část další epizody, ve které jsme se sešli s Jakubem Kaplanem. Kuba je PPC specialista zaměřený hlavně na výkonové kampaně a zvláště na ecommerce projekty.

Kromě toho jsme se věnovali i dalším typům shody a porovnávali jsme strategie, které používáme. Také jsme hodně debatovali o vývoji chytrých bidovacích strategií, který volbu strategie hodně ovlivňuje. Které strategie fungovaly dříve, co naopak funguje dnes, jak se stavíme ke strategiím SKAG nebo Royal Berl, to vše se dozvíte v dnešní více diskuzní a polemičtější epizodě.

Informace o zmíněných strategiích zde:

Kubu můžete sledovat na webu:
https://jakubkaplan.online/

5. Jak ovládnout Google Smart Shopping kampaně s Michalem Lyskem

Do letošní první epizody jsem si pozval Michala Lyska, PPCčkaře orientovaného především na ecommerce. A probrali jsme spolu horem dolem chytré nákupní kampaně Google.

A proč zrovna Smart Shopping? Z Michalova miniprůzkumu vyšlo, že pro ecommerce klienty představují smart shopping kampaně průměrně 52 % tržeb. A to už je něco, čemu stojí za to se věnovat. Dnešní díl tak bude o něco praktičtější a zaměřený více na PPCčka a méně na PPCčkaře.

S Michalem jsme probrali optimalizaci feedů – nejen v teorii ale i v praxi, nastavení kampaní i to jak s nimi pracovat v celkové marketingové strategii. Nakousli jsme i téma, jak se jako specialista vyrovnat s black boxem, který tyhle kampaně představují.

Michala můžete sledovat na:

4. Vánoční speciál s Lukášem Rejmonem a Pepou Foltou

Pro speciální vánoční epizodu podcastu jsem si pozval hned 2 hosty. Marketingového konzultanta Lukáše Rejmona a PPC specialistu Pepu Foltu.

A mluvili jsme spolu jak jinak než o vánočních kampaních, přípravách na ně a také o tom, jak do letošních Vánoc a vlastně celého roku zasáhl Covid. Ale také o slevovém marketingu, nemoci šílených krav, průzkumech veřejného mínění a oblíbených druzích cukroví.

Užijte si speciální sváteční epizodu a sledujte kluky na:

  • 1
  • 2