PPC Podcast CZ


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. A k tomu pravidelný přehled novinek a těch nejzajímavějších tipů ze světa PPC. Nový rozhovor každý měsíc, novinky každých 14 dní.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdeš zde:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?


43. Jak na efektivní videokampaně (i bez) milionových rozpočtů s Lucií Mifkovou


Popularita videa stále roste a většina trend reportů se shoduje v tom, že video je budoucnost. Platí to ale i pro výkonnostní marketing? Hostem další epizody podcastu byla Lucka Mifková, Head of Media v agentuře Pickerly.

Může být video opravdu výkonnostní formát? Jak vyhodnocovat jeho brandové přínosy i v případě, že nejsem inzerent s milionovými rozpočty? A je pro mě v takovém případě vůbec vhodné video používat? Probrali jsme typy kampaní, ABCD framework pro tvorbu videa, white-listované funkce v Google Ads a spoustu dalšího, ale hlavně jsme odhalili několik velice konkrétních tipů, které můžete využít i ve svých kampaních ještě dnes.

Lucku můžete sledovat zde:

KBN 121: Google je oficiálně monopol, přicházíme o eCPC a proč využívat Advantage+ publika (16. 09. 2024)


PPC novinky 16. září 2024 (s třídenním zpožděním)

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

42. Jak uhlídat kampaně a ušetřit nervy s Petrem Burešem


Proč řešit procesy a všední správu kampaní, když se chci jako PPCčkař zaměřovat na strategie a marketingový “big picture” jsme v tomto díle podcastu rozebírali s Petrem Burešem, marketingovým stratégem a jedním ze zakladatelů uLabu.

Ačkoli procesy a nastavování alertů zní jako fádní a nezajímavé téma, ponořili jsme se do toho, jaká výzva to může být a kolik času (a peněz) dokáže dobře provedená automatizace ušetřit. A kolik nervů dokáže ušetřit dobře nastavený proces. Probrali jsme ale také co konkrétně v uLabu hlídají, jak zkracují kritickou cestu, jak z kreativních výzev vytvořit analytický proces a na co si klienti při spolupráci s uLabem stěžují.

1) Odkaz na prezentaci z PPC Campu, která téma rozšiřuje:

2) Checklisty:

3) ULab můžete sledovat zde:

KBN 120: Performance vs. Brand, Brand In/Exclusions a konec jedné éry (19. 08. 2024)


PPC novinky 19. srpna 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly

KBN 119: (Ne)konec 3rd party cookies a proč není historie změn dobrým ukazatelem kvality práce (05. 08. 2024)


PPC novinky 5. srpna 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly

KBN 118: First conversion atribuce na FB, SKAGy útočí a Cart Data (22. 07. 2024)


PPC novinky 22. července 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly

KBN 117: Data z GA3 jsou definitivně pryč, proč byste neměli vylučovat redundantní KWs a další novinky (04. 07. 2024)


PPC novinky 4. července 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

41. Vedení PPCčkařů s Michalem Horňákem


Jak vypadá spokojený PPCčkař? Jak se vyhnout vyhoření? A jak zlepšit výkon kampaní, aniž byste se přihlásili do reklamního účtu? Mé pozvání přijal Michal Horňák, Head of Programmatic z agentury Effectix.

Michal začínal jako klasický PPCčkař, ale brzy povýšil na teamleadera a následně na Head of Programmatic a nyní vede několik PPC a RTB týmů u nás i na Slovensku. Co jeho práce obnáší, jak si udržet přehled, když už reklamy aktivně neklikáte, jak Effectixu funguje neomezená dovolená a jak poznat vyhořelého PPCčkaře? To vše jsme řešili v nové epizodě PPC podcastu.

Praktické odkazy: