PPC Podcast CZ

  • Apple Podcasts Logo
  • Breaker Logo
  • Castbox Logo
  • Google Podcasts Logo
  • Overcast Logo
  • Pocket Casts Logo
  • RadioPublic Logo
  • Spotify Logo
  • RSS Logo


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. Nový díl každý měsíc.

A pro každotýdenní přehled novinek ze světa PPC sledujte také nový podcast:


7. Sbírání leadů a vyhodnocování jejich relevance s Lucií Suchopárovou

Do sedmé epizody podcastu jsem si pozval PPC specialistku z Tastu, Lucii Suchopárovou. Probrali jsme, jak přistupuje ke sběru leadů, jaké kanály a strategie používá a hlavně, jak v Tastu vyhodnocují relevanci leadů a jak s nimi dál pracují při optimalizaci reklamy.

Probrali jsme také, jak se proaktivitou dostat na svou vysněnou pracovní pozici, v čem je Seznam lepší než Google a jaký bude Lucčin příští malířský projekt.

Lucii můžete sledovat na:

6. O shodách klíčových slov a zániku modifikátoru volné shody s Jakubem Kaplanem

Zánik volné modifikované shody, respektive její sloučení s frázovou shodou se blíží, a tak jsme tomuhle tématu věnovali i část další epizody, ve které jsme se sešli s Jakubem Kaplanem. Kuba je PPC specialista zaměřený hlavně na výkonové kampaně a zvláště na ecommerce projekty.

Kromě toho jsme se věnovali i dalším typům shody a porovnávali jsme strategie, které používáme. Také jsme hodně debatovali o vývoji chytrých bidovacích strategií, který volbu strategie hodně ovlivňuje. Které strategie fungovaly dříve, co naopak funguje dnes, jak se stavíme ke strategiím SKAG nebo Royal Berl, to vše se dozvíte v dnešní více diskuzní a polemičtější epizodě.

Informace o zmíněných strategiích zde:

Kubu můžete sledovat na webu:
https://jakubkaplan.online/

5. Jak ovládnout Google Smart Shopping kampaně s Michalem Lyskem

Do letošní první epizody jsem si pozval Michala Lyska, PPCčkaře orientovaného především na ecommerce. A probrali jsme spolu horem dolem chytré nákupní kampaně Google.

A proč zrovna Smart Shopping? Z Michalova miniprůzkumu vyšlo, že pro ecommerce klienty představují smart shopping kampaně průměrně 52 % tržeb. A to už je něco, čemu stojí za to se věnovat. Dnešní díl tak bude o něco praktičtější a zaměřený více na PPCčka a méně na PPCčkaře.

S Michalem jsme probrali optimalizaci feedů – nejen v teorii ale i v praxi, nastavení kampaní i to jak s nimi pracovat v celkové marketingové strategii. Nakousli jsme i téma, jak se jako specialista vyrovnat s black boxem, který tyhle kampaně představují.

Michala můžete sledovat na:

4. Vánoční speciál s Lukášem Rejmonem a Pepou Foltou

Pro speciální vánoční epizodu podcastu jsem si pozval hned 2 hosty. Marketingového konzultanta Lukáše Rejmona a PPC specialistu Pepu Foltu.

A mluvili jsme spolu jak jinak než o vánočních kampaních, přípravách na ně a také o tom, jak do letošních Vánoc a vlastně celého roku zasáhl Covid. Ale také o slevovém marketingu, nemoci šílených krav, průzkumech veřejného mínění a oblíbených druzích cukroví.

Užijte si speciální sváteční epizodu a sledujte kluky na:

3. Jak si udržet přehled v PPC s Hanou Kobzovou

Ve třetím díle PPC podcastu jsme se bavili s Hanou Kobzovou o jejích PPC novinkách a o tom, jak si v rychle se měnícím světě PPCček udržet přehled.

Probrali jsme vyhledávání nových zdrojů, Hančinu obětavou práci v Google komunitě i to, jak se dívá na to, že v podstatě vzdělává svou konkurenci. Naťukli jsme skripty i lásku k cestování a samozřejmě nesměla chybět ani ta nejzásadnější PPC novinka za poslední rok. Která to byla? I to se dozvíte v dnešním díle.

Hanu můžete sledovat zde:

A nesmí chybět ani odkaz na skript na tvorbu produktových kampaní v Skliku, o kterém jsme mluvili:

2. O útěku z agentury a otvírání vlastní kavárny s Marií Tlapákovou

Pro druhý díl PPC podcastu jsem se potkal s Marií Tlapákovou, zkušenou PPC specialistkou a marketingovou konzultantkou, která si v září otevřela vlastní espresso bar.

Co jí vedlo k tomu pustit se do vlastního podnikání a opustit pohodlí agentury, o tom jaké to je otvírat kavárnu v době pandemie, jak dělat online marketing pro gastro a jaká jedna věc je klíčová pro úspěšnou PPC kampaň a mnoho dalšího se dozvíte v této epizodě.

Marii a její kavárnu najdete na:

1. PPC na volné noze s Jirkou Schafferem

Pro historicky první díl PPC Podcast CZ jsem se potkal s Jirkou Schafferem – freelance PPCčkařem, který krom klikání kampaní radí ostatním, jak začít na volné noze, a odpočívá při lepení modelu lodi.

Dozvíte se:

  • jak si Jirka vybírá klienty
  • jak nastavit model nacenění své práce
  • jaká jsou specifika práce v agentuře a na volné noze
  • proč Jirka utekl ze svého home-officu
  • a mnoho dalšího 🙂

Epizodu i s podrobným obsahem najdete na Jirkově blogu.

Jirku dále najdete na: