PPC Podcast CZ


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. A k tomu pravidelný přehled novinek a těch nejzajímavějších tipů ze světa PPC. Nový rozhovor každý měsíc, novinky každých 14 dní.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdeš zde:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?


KBN 117: Data z GA3 jsou definitivně pryč, proč byste neměli vylučovat redundantní KWs a další novinky (04. 07. 2024)


PPC novinky 4. července 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

41. Vedení PPCčkařů s Michalem Horňákem


Jak vypadá spokojený PPCčkař? Jak se vyhnout vyhoření? A jak zlepšit výkon kampaní, aniž byste se přihlásili do reklamního účtu? Mé pozvání přijal Michal Horňák, Head of Programmatic z agentury Effectix.

Michal začínal jako klasický PPCčkař, ale brzy povýšil na teamleadera a následně na Head of Programmatic a nyní vede několik PPC a RTB týmů u nás i na Slovensku. Co jeho práce obnáší, jak si udržet přehled, když už reklamy aktivně neklikáte, jak Effectixu funguje neomezená dovolená a jak poznat vyhořelého PPCčkaře? To vše jsme řešili v nové epizodě PPC podcastu.

Praktické odkazy:

KBN 116: Jak na kampaně s malým rozpočtem, hack tROAS a jak dnes využívat remarketing (21. 06. 2024)


PPC novinky 21. června 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

Brand vs. Performance s Milanem Formánkem

David a Goliáš, Batman a Joker, Rocky a Creed, performance a brand. Věčný souboj dobra a zla starší než lidstvo samo. A nebo je to jinak? Tomu jsme se podívali na zoubek s jedním největších českých odborníků na marketing – Milanem Formánkem.

Milan pracoval 14 let v Red Bullu a následně vedl kreativní agenturu. Je ve správní radě Czechitas, v porotě Agentury roku, Marketéra roku, Young Lions, Social Impact Award… Za 20 let pomohl 500+ organizacím na straně klienta, agentur i médií. A pak přišel do PPC Podcast CZ, aby rozbil moje představy o marketingu.

Jak najít balanc mezi brandovou a výkonnostní složkou v marketingu? Co dělat, když je PPCčkař jediným „markeťákem“ ve firmě? Jak budovat značku se shopping ads? Jak vyhodnocovat brandové metriky a nastartovat svou kreativitu? Nenechte si ujít tuhle výživnou epizodu.

Milana můžete sledovat zde:

KBN 115: Záloha dat z GA3, AB testy a kontrola nastavení Consent Mode (07. 06. 2024)


PPC novinky 7. června 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

39. 14 let fuck-upů a cesta z temnoty s Radkem Hudákem


Radka sleduji už spoustu let a když se v poslední době začalo na sítích objevovat info o projektu Out of Dark, ve kterém je namočený, zajímalo mě, o co přesně jde. Ale ani přihlášení do beta verze a úvodní call mi moc neosvětlily (sic!), o co se jedná, takže nezbývalo nic jiného než si Radka pozvat do podcastu a důkladně ho vyzpovídat.

Ale spíš než o samotném nástroji to bylo o problémech a fuck-upech, na které Radek za 14 let narazil a které vedly k potřebě vytvořit tenhle nástroj. Pokud jste někdy řešili problémy s kompetencemi nebo záhadné propady výkonu, které zdánlivě nemají důvod, je tohle epizoda právě pro vás.

Radka a Out of Dark můžete sledovat zde.

A pokud si chcete Out of Dark vyzkoušet s 30% slevou na půl roku, slevový kód najdete na Forendors v sekci pro předplatitele.

KBN 113: Jak předstihnout konkurenci v době PMax kampaní? (10. 05. 2024)


PPC novinky 10. května 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

KBN 112: Konec 3rd party cookies odložen (a pár disclaimerů k předchozí epizodě) (03. 05. 2024)


PPC novinky 3. května 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

KBN 111: Cookie apokalypsa – hrozba nebo příležitost? Negativní klíčová slova horem dolem (12. 04. 2024)


PPC novinky 12. dubna 2024

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?