20. PPC pro Saas a B2B s Tomášem Komárkem
Většina PPCčkařů – alespoň já to tak mám – pracuje převážně s klasickými eshopy, případně většími korporacemi, orientovanými na B2C. Tomu odpovídají témata konferencí a také směr vývoje nástrojů jako je Google Ads nebo Facebook. S B2B a SaaS si tak často musíte prošlapávat vlastní cesty a tak trochu improvizovat. Proto jsem rád, že jsem ve studiu mohl přivítat Tomáše Komárka, který se právě na kampaně pro SaaS zaměřuje.

Mluvili jsme o tom, jaká jsou specifika a rozdíly mezi B2B a ecommerce, ale také o tom, že tyto rozdíly nejsou tak zásadní jako rozdíly mezi jednotlivými SaaSy. Jak nastavit marketingový funnel a komunikaci napříč odděleními. Jak vyhodnocovat kvalitu leadů a jak pracovat s těmi méně kvalitními. A v neposlední řadě také o tom, co Toma vedlo k zaměření na SaaS a v čem se kariéra SaaS PPCčkaře liší od PPCčkaře, který se věnuje ecommerce.
Toma můžete sledovat zde:
- https://tomaskomarek.com/cs/
- https://www.linkedin.com/in/tomaskomarek/
- https://mobile.twitter.com/komarekhk
- KBN 084: Jak využít ChatGPT3 v PPC reklamě? Google utahuje šrouby u shod KW, chyby v RSA a více (20. 01. 2022) - 20. 1. 2023
- KBN 083: Přehled těch nejzásadnějších změn a novinek za rok 2022 (06. 01. 2022) - 6. 1. 2023
- KBN 082: Přehled českých zdrojů o PPC, které se vyplatí sledovat (23. 12. 2022) - 23. 12. 2022