20. PPC pro Saas a B2B s Tomášem Komárkem
Většina PPCčkařů – alespoň já to tak mám – pracuje převážně s klasickými eshopy, případně většími korporacemi, orientovanými na B2C. Tomu odpovídají témata konferencí a také směr vývoje nástrojů jako je Google Ads nebo Facebook. S B2B a SaaS si tak často musíte prošlapávat vlastní cesty a tak trochu improvizovat. Proto jsem rád, že jsem ve studiu mohl přivítat Tomáše Komárka, který se právě na kampaně pro SaaS zaměřuje.

Mluvili jsme o tom, jaká jsou specifika a rozdíly mezi B2B a ecommerce, ale také o tom, že tyto rozdíly nejsou tak zásadní jako rozdíly mezi jednotlivými SaaSy. Jak nastavit marketingový funnel a komunikaci napříč odděleními. Jak vyhodnocovat kvalitu leadů a jak pracovat s těmi méně kvalitními. A v neposlední řadě také o tom, co Toma vedlo k zaměření na SaaS a v čem se kariéra SaaS PPCčkaře liší od PPCčkaře, který se věnuje ecommerce.
Toma můžete sledovat zde:
- https://tomaskomarek.com/cs/
- https://www.linkedin.com/in/tomaskomarek/
- https://mobile.twitter.com/komarekhk
- 26. Jak se stát PPCčkařem, kterého klienti budou milovat, s Ondrou Slámou - 7. 3. 2023
- KBN 087: Performance Max už nebudou blackbox?! Reklama ve světě AI, síla automatických bidovacích strategií, GA4 a více (03. 03. 2023) - 3. 3. 2023
- KBN 086: Automatická migrace UA do GA4? Souboj umělých inteligencí, jak na Search Partners a další (17. 02. 2023) - 17. 2. 2023