41. Vedení PPCčkařů s Michalem Horňákem
Jak vypadá spokojený PPCčkař? Jak se vyhnout vyhoření? A jak zlepšit výkon kampaní, aniž byste se přihlásili do reklamního účtu? Mé pozvání přijal Michal Horňák, Head of Programmatic z agentury Effectix.
Michal začínal jako klasický PPCčkař, ale brzy povýšil na teamleadera a následně na Head of Programmatic a nyní vede několik PPC a RTB týmů u nás i na Slovensku. Co jeho práce obnáší, jak si udržet přehled, když už reklamy aktivně neklikáte, jak Effectixu funguje neomezená dovolená a jak poznat vyhořelého PPCčkaře? To vše jsme řešili v nové epizodě PPC podcastu.
Praktické odkazy:
- LinkedIn – Michal Horňák
- Jak efektivně dávat a dostávat zpětnou vazbu
- MBTI test osobnosti
- Neomezená dovolená
- Rychlotest na zjištění, co tě motivuje
Latest posts by Ladislav Vitouš (see all)