Brand vs. Performance s Milanem Formánkem

David a Goliáš, Batman a Joker, Rocky a Creed, performance a brand. Věčný souboj dobra a zla starší než lidstvo samo. A nebo je to jinak? Tomu jsme se podívali na zoubek s jedním největších českých odborníků na marketing – Milanem Formánkem.

Milan pracoval 14 let v Red Bullu a následně vedl kreativní agenturu. Je ve správní radě Czechitas, v porotě Agentury roku, Marketéra roku, Young Lions, Social Impact Award… Za 20 let pomohl 500+ organizacím na straně klienta, agentur i médií. A pak přišel do PPC Podcast CZ, aby rozbil moje představy o marketingu.

Jak najít balanc mezi brandovou a výkonnostní složkou v marketingu? Co dělat, když je PPCčkař jediným „markeťákem“ ve firmě? Jak budovat značku se shopping ads? Jak vyhodnocovat brandové metriky a nastartovat svou kreativitu? Nenechte si ujít tuhle výživnou epizodu.

Milana můžete sledovat zde:

Napsat komentář