PPC Podcast CZ

  • Apple Podcasts Logo
  • Breaker Logo
  • Castbox Logo
  • Google Podcasts Logo
  • Overcast Logo
  • Pocket Casts Logo
  • RadioPublic Logo
  • Spotify Logo
  • RSS Logo


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. A k tomu pravidelný přehled novinek a těch nejzajímavějších tipů ze světa PPC. Nový rozhovor každý měsíc, novinky každých 14 dní.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdeš zde:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?


KNB 072: Jak si poradit s inflací, jak správně nastavit Performance Max a další (05. 08. 2022)

PPC novinky 5. srpna 2022

21. Vyhodnocování a optimalizace reklamy na sociálních sítích s Milanem Cidilem

Sociální sítě jsou skvělý reklamní kanál, ale zároveň spoustě PPC specialistů způsobují bolení hlavy, když přijde na jejich vyhodnocování a srovnání s jinými kanály. Proto jsem se jim s Milanem Cidilem – zakladatelem agentur 6clickz podívali na zoubek.

Bavili jsme se o tam, jak a proč se liší konverzní data, která najdete v Analytics, reklamních systémech a vašem CRM. Proč jsou i přesto kampaně na sociálních sítích vhodné i pro čistě výkonnostní marketing a jak přistupovat k jejich vyhodnocování. Jak vám v tom můžou pomoct nástroje třetích stran. A nemohli jsme opomenout ani raketově rostoucí TikTok a jeho marketingový potenciál.

Milana a 6clickz můžete sledovat zde:

KBN 071: Nálož článků o PMax na dovolenou, conversion modelling, case study, osobní blog (8. 7. 2022)

PPC novinky 8. července 2022

KBN 070: Jaké výsledky můžete čekat na TikToku, BigQuery vs. lišta a další (24. 06. 2022)

PPC novinky 24. června 2022

20. PPC pro Saas a B2B s Tomášem Komárkem

Většina PPCčkařů – alespoň já to tak mám – pracuje převážně s klasickými eshopy, případně většími korporacemi, orientovanými na B2C. Tomu odpovídají témata konferencí a také směr vývoje nástrojů jako je Google Ads nebo Facebook. S B2B a SaaS si tak často musíte prošlapávat vlastní cesty a tak trochu improvizovat. Proto jsem rád, že jsem ve studiu mohl přivítat Tomáše Komárka, který se právě na kampaně pro SaaS zaměřuje.

Mluvili jsme o tom, jaká jsou specifika a rozdíly mezi B2B a ecommerce, ale také o tom, že tyto rozdíly nejsou tak zásadní jako rozdíly mezi jednotlivými SaaSy. Jak nastavit marketingový funnel a komunikaci napříč odděleními. Jak vyhodnocovat kvalitu leadů a jak pracovat s těmi méně kvalitními. A v neposlední řadě také o tom, co Toma vedlo k zaměření na SaaS a v čem se kariéra SaaS PPCčkaře liší od PPCčkaře, který se věnuje ecommerce.

Toma můžete sledovat zde:

KBN 068: 5 zásadních otázek PPC auditů, Ad strength, P Max po půl roce a návod na fix v GMC (27. 5. 2022)

PPC novinky 27. května 2022

KBN: Anonymní prohlížeč Duck Duck Go sleduje uživatele – Speciál o marketingu a online privacy

  • Odkaz na článek
  • Duck Duck Go povolilo reklamní trackery Microsoftu
  • lze financovat vyhledávač nebo browser bez zisků z reklamy?
  • proč potřebujeme v marketingu trackovat uživatele?
  • lze dělat reklamu bez trackování?
  • lze reklamu dělat eticky?
  • osobní zprávy ani fotky nejsou to, co se dá nejvíce zneužít
  • špehování obsahu vs. špehování metadat
  • co nás čeká dál – nevím
  • co si o tom myslíte vy?
  • napište mi na ppcpodcast.cz

KBN 067: Jak hacknout PPC kampaně, proč Consent mode nestačí a co se dělo na 12. PPC campu (13. 05. 2022)

PPC novinky 13. května 2022