PPC Podcast CZ

  • Apple Podcasts Logo
  • Breaker Logo
  • Castbox Logo
  • Google Podcasts Logo
  • Overcast Logo
  • Pocket Casts Logo
  • RadioPublic Logo
  • Spotify Logo
  • RSS Logo


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. A k tomu pravidelný přehled novinek a těch nejzajímavějších tipů ze světa PPC. Nový rozhovor každý měsíc, novinky každých 14 dní.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdete zde:


KBN 066: Vzrušující novinky vlastních sloupců, znovu cookie lišta, Twitter účet, který budete chtít sledovat a další (29. 04. 2022)

PPC novinky 29. dubna 2022

KBN 065: Proč klikat dobře reklamy už nestačí, proč se učit skripty a další novinky (15. 04. 2022)

PPC novinky 15. dubna 2022

KNB 064: Jak psát lepší ad copy, SKAG v roce 2022, mkt plán a další (01. 04. 2022)

PPC novinky 1. dubna 2022

18. Testování Performance Max s Jakubem Herrmannem

Performance max dospěly k dalšímu důležitému milníku: Od dubna 2022 je možné Smart shopping kampaně přepnout právě na Performance max, které je v příštím čtvrtletí nahradí nadobro. Proto jsem si do studia pozval Kubu Herrmanna, který se svým týmem strávil posledních několik měsíců jejich zevrubným testováním.

Jak dopadly první testy a kam se za čtvrt roku testování v Placementu posunuli? Na co si dát při nastavování PM pozor? Jaké možnosti optimalizace kampaň nabízí? Hodí se PM spíš pro eshopy nebo pro zakázkový byznys? A spousta dalších tipů, varování, úspěchů a fuckupů v dnešní epizodě.

Více o Performance max si přečtěte zde:

Kubu najdete tady:

KBN 063: Konec Universal Analytics, vylepšené offline konverze i cookie apokalypsa (18. 03. 2022)

PPC novinky 18. března 2022

17. Praktické řešení cookie apokalypsy z pohledu PPC s Karlem Rujzlem

Karla jsem měl ve svém podcastovém hledáčku už velmi dlouho. Zároveň už několik měsíců řeším, asi jako většina z nás, řeším cookie apokalypsu a její dopady na kampaně. Takže když Karel jako jeden z prvních publikoval veskrze praktické a návodné řešení jak se s tím popasovat, byla volba dalšího hosta jasná.

Řešili jsme dopady nové „cookie legislativy“, jak se k nové situaci postavit a jak se liší od historického nedoměřování. Probrali jsme samozřejmě také Karlovo praktické řešení, včetně technických specifik a problémů jednotlivých platforem. Dozvíte se jak řešit cookie apokalypsu jako profík i na koleni.

Pomůže nám Google s měřením dat, jaké zajímavé strategie vám umožní measurement protocol, do jakých nástrojů se přesouvá práce PPCčkařů a které skilly byste se měli osvojit? To si poslechněte v nejnovější epizodě PPC podcastu.

Články o řešení cookie apokalypsy:

Karla můžete sledovat:

KBN 062: Zajímavý FB experiment, práce s životním cyklem zákazníků a jak být konkurenceschopným PPCčkařem i v roce 2022 (04. 03. 2022)

PPC novinky 4. března 2022

KBN 061: Strategie pro budoucnost, znovu Performance Max, skript na hlídání kampaní (18. 02. 2022)

PPC novinky 18. února 2022

KBN 060: Performance Max nahradí Smart shopping, jak uspět ve světě bez dat a další novinky (04. 02. 2022)

PPC novinky 4. února 2022

16. O mateřství, vyhoření a práci v Belgii s Lianou Gülcher

V téhle epizodě bychom se mohli bavit o chytrých kampaních, sofistikovaných strategiích nebo praktických nástrojích. Mohli bychom se podívat na specifika ruského vyhledávače Yandex nebo sociální sítě VKontakte. Ale zvolili jsme si jiné, trochu méně odborné, ale o to zajímavější téma.

Liana pochází z Ruska, v 17 letech se přestěhovala do Česka, kde vystudovala a pracovala v několika vývojářských a marketingových agenturách. Pak poznala svého stávajícího manžela, stala se matkou, odstěhovala se do Belgie a… Samozřejmě se znovu pustila do PPCček!

Jaké bylo hledání nové práce po mateřské, v cizí zemi s jazykem, který neovládá? Jaký je rozdíl mezi českou a belgickou agenturou? Jak najít rovnováhu mezi prací a rodinou? A jak na „západě“ přistupují k vyhoření nebo work-life balance? Tohle všechno a mnohem víc si poslechněte v dnešní epizodě.

Lianu můžete sledovat na: