PPC Podcast CZ


První český podcast ryze o PPC reklamě. Rozhovory s hosty ze světa PPC o reklamách, podnikání i životě. A k tomu pravidelný přehled novinek a těch nejzajímavějších tipů ze světa PPC. Nový rozhovor každý měsíc, novinky každých 14 dní.

Starší díly PPC novinek Kliky, bidy, noviny najdeš zde:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?


29. Přechod na Google Analytics 4 s Janem Tichým

Za méně než měsíc přestanou Universal Analytics sbírat data a online marketérům nezbyde nic jiného než se přesunout do Google Analytics 4. Jak se na takový přesun připravit jsem probíral s Honzou Tichým.

Honza je zakladatel jedné z největších českých agentur Taste, specialista na online marketing webovou a datovou analytiku. Jen těžko byste v Česku hledali většího experta na GA4 než je právě Honza.

Jak dlouho nám zůstanou data v UA? Jak funguje automatická migrace do GA4? Jaké klenoty skrývá nová verze GAček pro PPCčkaře? Jak uvažovat nad atribučními modely? To vše a mnohem víc jsme probrali v poslední epizodě.

Honzu můžete sledovat zde:

Honzovy webináře o GA4 zdarma:

Jak si poradit s přechodem na GA4 na Shoptetu? Proč je import nákladů tak komplikovaný? Kolik % webů má aktivní GA4ky? Tyto a další otázky posluchačů zodpověděl Honza na Pickey:

https://www.pickey.cz/p/6bbf616336089d5dd1814f9d0227b3bf

KBN 090: AI se chystá obsadit SERP, báječné nápady klientů a pozvánka na PPC restart (15. 5. 2023)

PPC novinky 15. května 2023

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

28. Největší chyby, kterých se PPCčkaři dopouští, s Lukášem Pítrou

Některé rozhovory jsou hutnější než jiné. Ale tenhle rozhovor s Lukášem Pítrou ťal přímo do živého.

Lukáš se věnuje marketingovým konzultacím, customer experience a škálování firem, ale v počátcích své kariéry si prošel mnoha SEO, online marketingem a samozřejmě i PPCčky. A jako člověk, který vidí do problematiky z obou stran, se nebojí být pořádně kritický.

Co ho na PPCčkařích štve, jak poskládat dobrý tým a do jakých oborů by měl PPCčkař vidět – to všechno jsou otázky, které jsme probrali a na které Lukáš dává nekompromisní odpovědi.

Lukáše můžete sledovat zde:

Zajímají vás vaše silné a slabé stránky? Lukáš doporučuje tyhle „psycho-horoskopy“:

Jak by si Lukáš poradil s malým klientem? Jak zvládá work-life balance? Jak připravit svou kariéru na nejistou budoucnost? Přihlašte se do placené sekce na Pickey a poslechněte si otázky posluchačů:

KBN 089: Revoluce v Performance Max, vylučování brandu a jak nemluvit o shodách klíčových slov (28. 4. 2023)

PPC novinky 28. dubna 2023

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

27. Marketing pro malé e-shopy s Filipem Svárovským

Dalším hostem PPC Podcastu byl Filip Svárovský, zakladatel a CEO startupu Tanganica. Tanganica je nástroj pro automatizovanou správu PPC kampaní a v rozhovoru jsme se k němu dostali také.

Hlavním tématem rozhovoru byl však marketing pro malé e-shopy. Čím se marketing pro malé hráče liší od marketingu těch velkých? Čím začít a na co se zaměřit? Jakých chyb se malé eshopy nejčastěji dopouštějí?

A samozřejmě nemohla chybět ani diskuze o Performance Max, kterých v Tanganice otestovali doslova stovky.

Pokud se chcete dozvědět víc o Tanganice nebo Filipovi, mrkněte na tyto odkazy:

Chceš se dozvědět, jestli Tanganica bere PPCčkařům práci, nebo nám ji naopak může ulehčit? Kanibalizuje běžící kampaně, nebo přináší inkrementální nárůst? Přihlašte se do placené sekce na Pickey a poslechněte si otázky posluchačů, které tentokrát byly hodně na tělo:

088: GPT4 + PPC = ❤️? Zánik atribučních modelů, práce s KWs a jak vyloučit platební brány z GA4 (14. 04. 2023)

PPC novinky 14. dubna 2023

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

26. Jak se stát PPCčkařem, kterého klienti budou milovat, s Ondrou Slámou

Do další epizody podcastu jsem si pozval marketingového konzultanta, ex-CMO Průša Research, ex-šéfa datového týmu Alzy, zakladatele agentury Inborn a muže mnoha dalších profesí Ondřeje Slámu, abych s ním probral, podle čeho vybírá PPCčkaře a jak se stát dodavatelem, kterého klienti budou milovat.

Co je nejdůležitější vlastností každého PPC specialisty? Jak přistoupit k vlastnímu self-promu a v čem naopak velká spousta lidí selhává? Jak vypadá naše práce z pohledu klienta a jak má vypadat report, který si někdo doopravdy přečte?

I to se dozvíte v nové epizodě PPC podcastu.

Ondru můžete sledovat zde:

Chceš si poslechnout Ondrův názor na TikTok, budoucnost PPC ve světě AI nebo inzerci na PornHubu a podpořit přitom další rozvoj PPC podcastu? Staň se podporovatelem na Pickey!

KBN 087: Performance Max už nebudou blackbox?! Reklama ve světě AI, síla automatických bidovacích strategií, GA4 a více (03. 03. 2023)

PPC novinky 3. března 2023

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

KBN 086: Automatická migrace UA do GA4? Souboj umělých inteligencí, jak na Search Partners a další (17. 02. 2023)

PPC novinky 17. února 2023

Chceš podpořit vznik PPC Podcastu a získat přístup k článkům, které se do podcastu nedostaly?

25. Od PPC k brandu s Veronikou Brindzovou

V poslední epizodě PPC podcastu jsme se bavili s Veronikou Brindzovou, ženou, která se stala expertem na brandovou strategii! Jak vypadala její cesta od PPC k brandové strategii a co jí vedlo k tomu opustit ten nejlepší obor na světě?

Brand, marketingová strategie a performance marketing – co je co a jak to spojit? Má brand smysl bez výkonu a naopak? A jak dlouho trvá, než vidíte výsledky svých brandových investic? Jak s brandovými kampaněmi pracovat, jak vyhodnocovat jejich výkon a na jaké metriky se dívat?

Poslechněte si novou epizodu PPC podcastu a vydejte se s námi za hranice výkonnostního marketingu!

Veroniku můžete sledovat zde:

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?