23. O budoucnosti PPCček a o Performance Max s Davidem a Honzou Janouškovými (část 2.)

Dnes navazujeme na započatý rozhovor z minulého měsíce s Davidem a Honzou Janouškovými. Marketingovými bratry z agentury Taste.

Ve druhé části našeho rozhovoru jsme se blíže podívali na současnou ekonomicko-geopolitickou situaci a to, jak ovlivňuje výkon našich kampaní. A pak také na to, jak se jen za posledních pár let proměnila PPCčka a jak se je co nejlépe naučit.

Je lepší škola, nebo praxe? Jaké kurzy a zdroje vás posunout nejvíc? A jak se vypořádat s cookielištou a nedostatkem dat? To všechno se dozvíte v dnešní epizodě.

Kluky můžete sledovat zde:

Digichef:
https://digichef.cz/autor/jan-janousek
https://digichef.cz/autor/david-janousek

Další nálož doporučené četby od kluků:

Thinking, Fast and Slow:
https://www.nejlevnejsi-knihy.cz/kniha/thinking-fast-and-slow-4476212.html

Choice Factory:
https://www.nejlevnejsi-knihy.cz/kniha/choice-factory.html

The Long and the Short of it:
https://www.amazon.com/Long-Short-Balancing-Long-Term-Strategies/dp/085294134X

Media in Focus:
https://www.amazon.com/Media-Focus-Marketing-Effectiveness-Digital/dp/0852941412

Effectiveness in Context:
https://www.amazon.com/Effectiveness-Context-Manual-Brand-Building/dp/0852941455

Lemon. How the advertising brain turned sour:
https://www.amazon.com/Lemon-advertising-brain-turned-sour/dp/0852941471

Nechceš aby hosté PPC podcastu seděli ve studiu o vodě a sucharech?

Napsat komentář