5. Jak ovládnout Google Smart Shopping kampaně s Michalem Lyskem
Do letošní první epizody jsem si pozval Michala Lyska, PPCčkaře orientovaného především na ecommerce. A probrali jsme spolu horem dolem chytré nákupní kampaně Google.

A proč zrovna Smart Shopping? Z Michalova miniprůzkumu vyšlo, že pro ecommerce klienty představují smart shopping kampaně průměrně 52 % tržeb. A to už je něco, čemu stojí za to se věnovat. Dnešní díl tak bude o něco praktičtější a zaměřený více na PPCčka a méně na PPCčkaře.
S Michalem jsme probrali optimalizaci feedů – nejen v teorii ale i v praxi, nastavení kampaní i to jak s nimi pracovat v celkové marketingové strategii. Nakousli jsme i téma, jak se jako specialista vyrovnat s black boxem, který tyhle kampaně představují.
Michala můžete sledovat na:
- https://www.michallysek.cz/
- https://twitter.com/MichalLysek1
- https://www.facebook.com/MichalLysekPPC/
- https://www.instagram.com/michallysek/
- https://www.linkedin.com/in/michal-lysek/
Latest posts by Ladislav Vitouš (see all)
- 26. Jak se stát PPCčkařem, kterého klienti budou milovat, s Ondrou Slámou - 7. 3. 2023
- KBN 087: Performance Max už nebudou blackbox?! Reklama ve světě AI, síla automatických bidovacích strategií, GA4 a více (03. 03. 2023) - 3. 3. 2023
- KBN 086: Automatická migrace UA do GA4? Souboj umělých inteligencí, jak na Search Partners a další (17. 02. 2023) - 17. 2. 2023