29. Přechod na Google Analytics 4 s Janem Tichým
Za méně než měsíc přestanou Universal Analytics sbírat data a online marketérům nezbyde nic jiného než se přesunout do Google Analytics 4. Jak se na takový přesun připravit jsem probíral s Honzou Tichým.

Honza je zakladatel jedné z největších českých agentur Taste, specialista na online marketing webovou a datovou analytiku. Jen těžko byste v Česku hledali většího experta na GA4 než je právě Honza.
Jak dlouho nám zůstanou data v UA? Jak funguje automatická migrace do GA4? Jaké klenoty skrývá nová verze GAček pro PPCčkaře? Jak uvažovat nad atribučními modely? To vše a mnohem víc jsme probrali v poslední epizodě.
Honzu můžete sledovat zde:
Honzovy webináře o GA4 zdarma:
Jak si poradit s přechodem na GA4 na Shoptetu? Proč je import nákladů tak komplikovaný? Kolik % webů má aktivní GA4ky? Tyto a další otázky posluchačů zodpověděl Honza na Pickey:
https://www.pickey.cz/p/6bbf616336089d5dd1814f9d0227b3bf
- Ultimátní prompt pro tvorbu RSA v ChatGPT – Vyhodnocení Letní AI PPC Challenge - 26. 9. 2023
- KBN 098: Revoluce jménem Demand Gen, tipy pro FB reklamy a zmanipulované PPC aukce (22. 09. 2023) - 22. 9. 2023
- KBN 097: Nakopněte kampaně s AI na steroidech, 5 skrytých sekcí v Google Ads a test brandových kampaní (08. 09. 2023) - 8. 9. 2023