8. Analytika v PPC reklamě s Michalem Blažkem
S Michalem Blažkem, spolumajitelem agentury Marketing Makers jsme se bavili o ožehavém tématu, čemu všemu by měl PPCčkař rozumět, aby nebyl, dle Michalových slov, jen lepší sekretářka.
Dozvíte se, co všechno doporučuje měřit, jaké nástroje pro analytiku používá a jaký je rozdíl mezi eshopem na míru a pneuservisem. Jaké fuck-upy Michala potkaly, jak těžké je vyrovnat se s nekvalitními leady i o tom, jak fungovala kampaň s jediným klíčovým slovem.
Michala můžete sledovat na:
- https://www.michalblazek.cz/
- https://www.linkedin.com/in/michalblazek/
- https://github.com/marketingmakers
- https://twitter.com/blazekmichal
Latest posts by Ladislav Vitouš (see all)
- 42. Jak uhlídat kampaně a ušetřit nervy s Petrem Burešem - 10. 9. 2024
- KBN 119: (Ne)konec 3rd party cookies a proč není historie změn dobrým ukazatelem kvality práce (05. 08. 2024) - 5. 8. 2024
- KBN 117: Data z GA3 jsou definitivně pryč, proč byste neměli vylučovat redundantní KWs a další novinky (04. 07. 2024) - 8. 7. 2024
Pingback: Rok 2021 - to už je konec? Pustíte mi to znovu? - Michal Blažek