8. Analytika v PPC reklamě s Michalem Blažkem
S Michalem Blažkem, spolumajitelem agentury Marketing Makers jsme se bavili o ožehavém tématu, čemu všemu by měl PPCčkař rozumět, aby nebyl, dle Michalových slov, jen lepší sekretářka.

Dozvíte se, co všechno doporučuje měřit, jaké nástroje pro analytiku používá a jaký je rozdíl mezi eshopem na míru a pneuservisem. Jaké fuck-upy Michala potkaly, jak těžké je vyrovnat se s nekvalitními leady i o tom, jak fungovala kampaň s jediným klíčovým slovem.
Michala můžete sledovat na:
- https://www.michalblazek.cz/
- https://www.linkedin.com/in/michalblazek/
- https://github.com/marketingmakers
- https://twitter.com/blazekmichal
Latest posts by Ladislav Vitouš (see all)
- KBN 084: Jak využít ChatGPT3 v PPC reklamě? Google utahuje šrouby u shod KW, chyby v RSA a více (20. 01. 2022) - 20. 1. 2023
- KBN 083: Přehled těch nejzásadnějších změn a novinek za rok 2022 (06. 01. 2022) - 6. 1. 2023
- KBN 082: Přehled českých zdrojů o PPC, které se vyplatí sledovat (23. 12. 2022) - 23. 12. 2022
Pingback: Rok 2021 - to už je konec? Pustíte mi to znovu? - Michal Blažek