8. Analytika v PPC reklamě s Michalem Blažkem
S Michalem Blažkem, spolumajitelem agentury Marketing Makers jsme se bavili o ožehavém tématu, čemu všemu by měl PPCčkař rozumět, aby nebyl, dle Michalových slov, jen lepší sekretářka.

Dozvíte se, co všechno doporučuje měřit, jaké nástroje pro analytiku používá a jaký je rozdíl mezi eshopem na míru a pneuservisem. Jaké fuck-upy Michala potkaly, jak těžké je vyrovnat se s nekvalitními leady i o tom, jak fungovala kampaň s jediným klíčovým slovem.
Michala můžete sledovat na:
- https://www.michalblazek.cz/
- https://www.linkedin.com/in/michalblazek/
- https://github.com/marketingmakers
- https://twitter.com/blazekmichal
Latest posts by Ladislav Vitouš (see all)
- KBN 098: Revoluce jménem Demand Gen, tipy pro FB reklamy a zmanipulované PPC aukce (22. 09. 2023) - 22. 9. 2023
- KBN 097: Nakopněte kampaně s AI na steroidech, 5 skrytých sekcí v Google Ads a test brandových kampaní (08. 09. 2023) - 8. 9. 2023
- KBN 095: Frázová shoda – zlatá střední cesta? Je AI MMM budoucnost atribuce? (11. 08. 2023) - 11. 8. 2023
Pingback: Rok 2021 - to už je konec? Pustíte mi to znovu? - Michal Blažek