6. O shodách klíčových slov a zániku modifikátoru volné shody s Jakubem Kaplanem

Zánik volné modifikované shody, respektive její sloučení s frázovou shodou se blíží, a tak jsme tomuhle tématu věnovali i část další epizody, ve které jsme se sešli s Jakubem Kaplanem. Kuba je PPC specialista zaměřený hlavně na výkonové kampaně a zvláště na ecommerce projekty.

Kromě toho jsme se věnovali i dalším typům shody a porovnávali jsme strategie, které používáme. Také jsme hodně debatovali o vývoji chytrých bidovacích strategií, který volbu strategie hodně ovlivňuje. Které strategie fungovaly dříve, co naopak funguje dnes, jak se stavíme ke strategiím SKAG nebo Royal Berl, to vše se dozvíte v dnešní více diskuzní a polemičtější epizodě.

Informace o zmíněných strategiích zde:

Kubu můžete sledovat na webu:
https://jakubkaplan.online/

3 Comments

  • Ľubomír Štulajter

    11. 3. 2021

    K tým chýbajúcim vyhľadávacím dopytom – mne osobne reálne chýbajú, lebo kým „postarom“ sa nezobrazovali spravidla tie, čo nemali preklik, teraz nie je výnimočné vidieť stav, keď sa mi nezobrazia práve lepšie konvertujúce dopyty. Pri zobrazených dopytoch vidím napr. priemernú CPA 10 € a tie nezobrazené majú 8 €. U veľkého inzerenta s maximálne automatizovaným účtom to nie je problém, ale u malého mi chýbajú dôležité dáta.

    Reply
    • Ladislav Vitouš

      12. 3. 2021

      To už je opravdu zásadní omezení! Asi jsem osobně takhle tragicky chybějící data nepostřehl, ale rozhodně mi to taky vadí. I kdyby šlo jen o marginální vyhledávací dotazy bez konverzí, už jen z principu je chci v účtu vidět. A děkuji za technickou poznámku, opraveno.

      Reply
  • Ľubomír Štulajter

    11. 3. 2021

    Ešte drobná technická poznámka – obidva linky na stratégie smerujú na Hanu Kobzovú. 🙂

    Reply