31. Jak uspět se svým e-shopem s Tomášem Hradeckým
Tomáš pracuje jako Head of digital media v Shoptetu, tedy platformy, na které běží naprostá většina českých a slovenských eshopů. Takže koho jiného bych si mohl pozvat do studia, abych zjistil, jak uspět s vaším e-shopem.

Jak vystoupit z davu v zemi, kde je nejvíce e-shopů na hlavu? Jak zajistit, aby se z koníčku stal životaschopný byznys? Jak budovat značku s několika tisícovkami v kapse? Co je to vůbec úspěch a k čemu se nehodí máslo?
I na tyhle otázky odpovídáme v téhle epizodě.
Tomáše můžete sledovat zde:
Výzkum e-shopů Ogilvy / Shoptet:
- https://www.shoptet.cz/tiskove-zpravy/polovina-eshopu-nepecuje-o-svoji-znacku/
- https://www.ogilvy.cz/ecomstudie
Chcete vědět víc? Na Pickey se teď můžete ptát Tomáše na cokoliv, co vás zajímá:
https://www.pickey.cz/p/1c8676e23773a6a5007ebb4a3ef9b2ce
Latest posts by Ladislav Vitouš (see all)
- Ultimátní prompt pro tvorbu RSA v ChatGPT – Vyhodnocení Letní AI PPC Challenge - 26. 9. 2023
- KBN 098: Revoluce jménem Demand Gen, tipy pro FB reklamy a zmanipulované PPC aukce (22. 09. 2023) - 22. 9. 2023
- KBN 097: Nakopněte kampaně s AI na steroidech, 5 skrytých sekcí v Google Ads a test brandových kampaní (08. 09. 2023) - 8. 9. 2023