17. Praktické řešení cookie apokalypsy z pohledu PPC s Karlem Rujzlem

Karla jsem měl ve svém podcastovém hledáčku už velmi dlouho. Zároveň už několik měsíců řeším, asi jako většina z nás, řeším cookie apokalypsu a její dopady na kampaně. Takže když Karel jako jeden z prvních publikoval veskrze praktické a návodné řešení jak se s tím popasovat, byla volba dalšího hosta jasná.

Řešili jsme dopady nové „cookie legislativy“, jak se k nové situaci postavit a jak se liší od historického nedoměřování. Probrali jsme samozřejmě také Karlovo praktické řešení, včetně technických specifik a problémů jednotlivých platforem. Dozvíte se jak řešit cookie apokalypsu jako profík i na koleni.

Pomůže nám Google s měřením dat, jaké zajímavé strategie vám umožní measurement protocol, do jakých nástrojů se přesouvá práce PPCčkařů a které skilly byste se měli osvojit? To si poslechněte v nejnovější epizodě PPC podcastu.

Články o řešení cookie apokalypsy:

Karla můžete sledovat:

Napsat komentář