17. Praktické řešení cookie apokalypsy z pohledu PPC s Karlem Rujzlem
Karla jsem měl ve svém podcastovém hledáčku už velmi dlouho. Zároveň už několik měsíců řeším, asi jako většina z nás, řeším cookie apokalypsu a její dopady na kampaně. Takže když Karel jako jeden z prvních publikoval veskrze praktické a návodné řešení jak se s tím popasovat, byla volba dalšího hosta jasná.

Řešili jsme dopady nové „cookie legislativy“, jak se k nové situaci postavit a jak se liší od historického nedoměřování. Probrali jsme samozřejmě také Karlovo praktické řešení, včetně technických specifik a problémů jednotlivých platforem. Dozvíte se jak řešit cookie apokalypsu jako profík i na koleni.
Pomůže nám Google s měřením dat, jaké zajímavé strategie vám umožní measurement protocol, do jakých nástrojů se přesouvá práce PPCčkařů a které skilly byste se měli osvojit? To si poslechněte v nejnovější epizodě PPC podcastu.
Články o řešení cookie apokalypsy:
- https://www.rujzl.cz/cookie-lista-v-ppc-jak-jsme-se-poprali-s-vypadkem-dat-po-nasazeni-cookie-listy/
- https://vetrovka.cz/cookie-lista-v-ppc
Karla můžete sledovat:
- https://www.rujzl.cz/
- https://www.linkedin.com/in/karelrujzl/
- https://twitter.com/kaix
- https://www.facebook.com/rujzl.karel
- https://www.instagram.com/rujzl.cz/
- KBN 084: Jak využít ChatGPT3 v PPC reklamě? Google utahuje šrouby u shod KW, chyby v RSA a více (20. 01. 2022) - 20. 1. 2023
- KBN 083: Přehled těch nejzásadnějších změn a novinek za rok 2022 (06. 01. 2022) - 6. 1. 2023
- KBN 082: Přehled českých zdrojů o PPC, které se vyplatí sledovat (23. 12. 2022) - 23. 12. 2022